HiPath 3300

HiPath 3300 to nowoczesna platforma komunikacyjna integrująca dane i głos. W zależności od wariantu systemu HiPath 3300 można rozbudować do 24 konwencjonalnych abonentów telefonicznych. Po włączeniu HiPath 3300 do sieci LAN zgodnej z protokołem TCP/IP, można realizować równocześnie do 96 połączeń typu Voice over IP (VoIP) z wykorzystaaniem telefonów IP lub oprogramowania telefonii IP. Interaktywny system obsługi z użyciem wyświetlacza i przycisków dialogowych umożliwia łatwe i szybkie wybieranie funkcji w systemowych aparatach cyfrowych typu optiPoint 500, jak również w telefonach IP wykorzystujących protokół HFA.

HiPath 3000 w połaczeniu z rozwiązaniami łączności bezprzewodowej HiPath Cordless EM umożliwia stworzenie spójnego systemu łączności z wykorzystaniem telefonów systemowych, w tym także aparatów typu DECT.

Dzięki specjalnym adapterom podłączonym bezpośrednio do telefonów optiPoint 500 możliwe jest dostosowanie funkcjonalności aparatu do potrzeb danego stanowiska pracy.

W przypadku istanienia filii i oddziałów terenowych firmy połączenia sieciowe z innymi systemami realizuje się za pomocą konwencjonalnych protokołów sieciowych CorNet-N i QSig lub połączeń między sieciami LAN pracującymi w oparciu o protokół TCP/IP.

Oprogramowanie zarządzające systemem jest wydajne niezależne o wielkości systemu. Poszczególne aplikacje integruje się z systemem w postaci dodatkowych modułów lub przyłącza za pośrednictwem otwartych interfejsów.

FUNKCJE STANDARDOWE:

  • Stanowisko końcowe, awizo.
  • Pukanie, rozmowa oczekująca.
  • Przekazywanie połączeń.
  • Języki wyświetlacza (ustalany indywidualnie).
  • Konferencja (wewnętrzna / zewnetrzna).
  • Zajęcie linii (automatyczne).
  • Muzyka podczas oczekiwania, zewnętrzne lub wewnętrzne źródło muzyki (opcja).
  • Tryb pracy dziennej / nocnej.
  • Parkowanie.
  • Oddzwanianie w przypadku zajętej linii lub braku odebrania (automatycznie).

FUNKCJE PODSTAWOWE:

  • lista osób dzwoniących
    W telefonach systemowych z wyświetlaczem zapisywane są połączenia nieodebrane,
    o ile otrzymują identyfikację numeru rozmówcy (ISDN).
  • funkcja "nie przeszkadzać"
    Uczestnik może zablokować ruch przychodzący. Dzwoniący słyszą wtedy sygnał zajęcia linii. W przypadku osób upoważnionych (centrala) ochrona ta może zostać przerwana.
  • przejmowanie połączeń
    Połączenia mogą być przejmowane w ramach określonej grupy lub przez innych uprawnionych użytkowników spoza grupy.
  • "włączanie na trzeciego"
    Uprawnieni użytkownicy mogą włączać się bezpośrednio do prowadzonej rozmowy.
  • klasy uprawnień
    Każdemu uczestnikowi korzystającemu z centrali abonenckiej można przypisywać różne rodzaje upoważnień abonenckich.
    Można wyróżnić następujące poziomy uprawnienia:
    - pełny dostęp abonencki,
    - ograniczony dostęp do funkcji wyjścia do miasta,
    - brak dostepu wyjścia do miasta.
  • zapowiedzi
    Poprzez telefony systemowe lub interkom (np. w pokoju przyjęć).
  • rejestrowanie kosztów połączeń
    Dla każdego urządzenia końcowego lub każdej linii abonenckiej.
    W liniach bez impulsów taryfikacyjnych następuje wyświetlenie czasu trwania połączenia.
  • wywołanie grupowe
    Umożliwia uprawnionym użytkownikom rozsyłanie komunikatów do maks. 150 grup zawierających maksymalnie do 20 uczestników. Poszczególni uczestnicy mają możliwość chwilowego odłączania się od grupy.
  • przyciski liniowe (MULAP)
    Za pomocą przycisków liniowych można tworzyć następujące konfiguracje:
    - zespoły,
    - funkcje szefa/sekretarki,
    - komfortowy aparat przenośny.
    Gigaset dostępny równolegle pod jednym numerem z telefonem optiPoint 500 (tylko w połączeniu z systemem HiPath Cordless EM).
  • wewnętrzna książka telefoniczna
    Numery wewnętrzne są zapamiętywane wraz z kojarzonymi z nimi nazwami. W telefonach systemowych można przeszukiwać te same numery i wybierać bezpośrednio z listy.
  • wybieranie skrócone
    W każdym telefonie można zapamiętać do 10 numerów końcowych, a w systemie do 1000.
  • przełączanie
    Pomiędzy dwoma istniejącymi połączeniami (funkcja maklerska).
  • teksty wiadomości
    Za pośrednictwem wyświetlacza uczestnikom grupy można przesłać wstępnie zdefiniowane krótkie teksty (np. "wizyta gościa" lub teksty redagowane samodzielnie (dotyczy tylko aparatów optiPoint 500 memory).
  • komunikaty tekstowe przesyłane do aparatu Cordless EM
    Między aparatami systemowymi Cordless EM można przesłać predefiniowane informacje tekstowe.
  • w razie nieobecności
    Można pozostawić odpowiednie komunikaty (np. "Wracam o godz. ...").
  • identyfikator projektu
    Wprowadzając odpowiedni identyfikator projektu (maksymalnie do 11 znaków), można również podczas rozmowy przypisywać koszty połączeń telefonicznych odpowiednim projektom.
  • ukrycie numeru
    Dzwoniący może blokować wyświetlanie swojego numeru przy połączenich ISDN.
  • sygnalizacja połączenia
    Różna dla połączeń wewnętrznych, zewnętrznych, powtórnych i zwrotnych.
  • dzwonienie równoczesne
    Wywołanie może być równocześnie sygnalizowane na wielu telefonach.
  • funkcja domofonu i otwieranie drzwi
    Dla telefonu przy wejściu i funkcji otwierania drzwi.
  • powtórne wybieranie numeru
    (Rozszerzone) trzech ostatnio wybieranych numerów.
© 2006 by Kompmaster.pl                      Mapa strony